مراجعین محترم؛

 

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات سایت کرونا  به آگاهی می رسد:

 

  • این وبسایت مجهز به امکان دریافت درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به  رسیدگی به شکایات، و فرم الکترونیکی ثبت شکایات می باشد.
  • جهت اطلاع از میزان رضایت یا عدم رضایت شما مراجعه کننده گرامی و در جهت اصلاح و بهبود عملکرد بخش ثبت نظرسنجی الکترونیک در سایت موجود است. 
  • هرگونه انتقاد و پیشنهاد را در بخش تماس با ما و در قسمت انتقادات و پیشنهادات می توانید به صورت الکترونیک ثبت نمائید.
  • حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
  • در بخش تماس با ما امکان دسترسی به لیست شماره تلفن های بخش های مختلف مجتمع  وجود دارد.
  • اطلاعات خصوصی که از طریق این طریق سایت دریافت می‏ گردد، دراختیارعموم قرارنمی‌گیرد.
  • وب سایت در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت 7 روز هفته و 24 ساعته در دسترس متقاضیان گرامی می باشد